www.lover2night.com
اهلا بك زائرنا الكريم سعداء جدا بتشريفك لينا وزيارتك ويسعدنا ويشرفنا الانضمام الي اسرة المنتدي

ادارة المنتدي
www.lover2night.com
اهلا بك زائرنا الكريم سعداء جدا بتشريفك لينا وزيارتك ويسعدنا ويشرفنا الانضمام الي اسرة المنتدي

ادارة المنتدي
www.lover2night.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـــــنــتــديـــات ممــــــــلكة الـحــب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول الاعضاء
ارسل حنين وشوق لاهل الذوق وأسياده اهنيهم بقرب رمضان عساهم دوم عواده كل سنه وانتم بالف خير
مواضيع مماثلة
    بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
    المواضيع الأخيرة
    » حصريا مسلسل (( مملكة الجبل)) لعمرو سعد نسخ DVBRip تحميل مباشر
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالأحد سبتمبر 29, 2013 11:02 am من طرف ahmedyounes

» حصرياً الفيلم الكوميدي المُنتظر "أنا بضيع يا وديع" بطوله وديع وتهامي ولاميتا فرنجية نسخة HD فائقة الجودة بصيغ MP4 & AVI & MKv & RMVB تحميل مباشر
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:19 pm من طرف احـمـد

» حصريا البومين تامر حسني - " Smile & اغاني فيلم عمر وسلمي 3 " 2012 Ripped From original Cd Q 320Kpbs 1 - البوم عمر وسلمي 3
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:12 pm من طرف احـمـد

»  حصريا البوم علي الحجار - ضحكه وطن 2012 Cd Q 192Kpbs
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:08 pm من طرف احـمـد

»  حصريا ثنائيه الرعب والدراما الرهيبه - المينى سيريس الرائع Bag of Bones 2011 فيلمين مترجمين بجوده HDTV على اكثر من سيرفر
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالخميس مارس 01, 2012 9:59 pm من طرف احـمـد

» حبيبي ... لاغلى انسان مره على عصري .....
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:53 am من طرف CANARY

» أتــــــعبــــــني البـــــــعد ......
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:15 am من طرف CANARY

» بحثـت عنــــكـ فـلــم أجــدكـ فبحــثت أكثــر..
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 9:49 am من طرف CANARY

» هــــــــــمسات راقــــية
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالإثنين ديسمبر 05, 2011 8:04 pm من طرف احـمـد

ازرار التصفُّح

الرئيسية
     قائمة الاعضاء
     البيانات الشخصية
     س .و .ج
     بحـث
    منتدى
    التبادل الاعلاني
    احداث منتدى مجاني
    أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
    Admin
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Vote_rcapنكت طلعه من الفرن يعني طازه . Voting_barنكت طلعه من الفرن يعني طازه . Vote_lcap 
    شهد
    نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Vote_rcapنكت طلعه من الفرن يعني طازه . Voting_barنكت طلعه من الفرن يعني طازه . Vote_lcap 
    Joyce
    ملاك الصمت
    احـمـد
    CANARY
    النغم الحزين
    7БẻЂŦ âĿŻЬĥ∂Ř
    بنت الاصول
    ملكة القلوب

نكت طلعه من الفرن يعني طازه .

2 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    Joyce
    مشرفه مميزه
    مشرفه مميزه
    Joyce

الدوله : EGYPT
    انثى عدد المساهمات : 468
    تاريخ الميلاد : 19/11/1989
    المزاج : Normal

بيناتي
    الـبـلـد: Egypt .cairo
    المزاج: Normal
    اللون المفضل لي: Red

نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Empty
    مُساهمةموضوع: نكت طلعه من الفرن يعني طازه .   نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 2:58 am

واحد انجليزي وواحد فرنساوي وواحد صيني راحوا يجربوا صدى الصوت
    الانجليزي قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو هالوووو هالوووو
    الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور بنجوووور بنجوووور
    الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: ايييييييه ايييييييه ايييييييه

___________________________________ __________________________________

اتنين قاعدين بيحششوا فوق السطوح
    الاول: الحق يا منير ابوك مات .. ، راح شدله حجرين وقعد يعيط
    بعد شوية الحق يا منير امك ماتت ... ، راح شدله حجرين تانى وقعد يعيط
    شويه يا منير الحق اخوك مات
    راح حادف الشيشة من ايده ووقف علي سور البلكونة و قال :لا ده هو اللي فاضلي ورمي نفسه
    وهو في الدور السابع افتكر انه مقطوع من شجرة ...وفي الدور التاني افتكر انه ماسموش منير أصلاً

صعيدي عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش
    راح ثانوى منفعش
    راح الجامعة منفعش
    قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى
    راح مجوزه واحدة من انجلترا
    فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟

واحد راح السرك وقرر انه يعمل حاجه مختلفه
    جاب نمله وقعد يدربها 10 سنين علشان تقف على رجل واحده
    وراح لولد صغير فى الشارع وقاله بص يا حبيبى النمله دى بتقف على رجل واحده
    الولد راح مسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو دى نمله
    فقرر انه يعيد التجربه وقال عيال صغيره ايه انا هاروح لولد كبير
    جاب نمله تانى ودربها 10 سنين
    وراح لواحد كبير فى الشارع وقاله بص النمله دى بتقف على رجل واحده
    فمسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو انا مش قولتيلك من 10 سنين ان دى نمله

لتلميذ : بحبك يا ميس و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

واحد بيقول لخطيبته أنا عاوز أقولك إني مش عندي سيارة ولا يخت ولا عمارة زي محمود صاحبي بس عاوز أقولك إني بحبك قالتله وأنا كمان بحبك بس كلمني اكتر عن محمود

واحد بيقول لخطيبته في حد باسك قابلي خطبتوا سكتت قالها سكتي ليه انتي زعلتي قالتلوا استنه بعدهملك

هههههههههههههههههههههه يارب تعجبكم

نكت طلعه من الفرن يعني طازه . 1938115

Admin
    Admin
    Admin
    Admin

ذكر عدد المساهمات : 478
    العمل/الترفيه : كرة القدم والمصارعه
    المزاج : زعلان

بيناتي
    الـبـلـد:
    المزاج:
    اللون المفضل لي: Black

نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Empty
    مُساهمةموضوع: رد: نكت طلعه من الفرن يعني طازه .   نكت طلعه من الفرن يعني طازه . Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 5:10 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم اديكي يا قمر فعلا لسه نازلين من الفرن حته لسعوني اهو
    https://lover2night.yoo7.com

نكت طلعه من الفرن يعني طازه .
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » موسوعة نكت رهييييييييييييييييييييبه لازم تضحك يعني لازم تضحك