www.lover2night.com
اهلا بك زائرنا الكريم سعداء جدا بتشريفك لينا وزيارتك ويسعدنا ويشرفنا الانضمام الي اسرة المنتدي

ادارة المنتدي
www.lover2night.com
اهلا بك زائرنا الكريم سعداء جدا بتشريفك لينا وزيارتك ويسعدنا ويشرفنا الانضمام الي اسرة المنتدي

ادارة المنتدي
www.lover2night.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـــــنــتــديـــات ممــــــــلكة الـحــب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول الاعضاء
ارسل حنين وشوق لاهل الذوق وأسياده اهنيهم بقرب رمضان عساهم دوم عواده كل سنه وانتم بالف خير
مواضيع مماثلة
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حصريا مسلسل (( مملكة الجبل)) لعمرو سعد نسخ DVBRip تحميل مباشر
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالأحد سبتمبر 29, 2013 11:02 am من طرف ahmedyounes

» حصرياً الفيلم الكوميدي المُنتظر "أنا بضيع يا وديع" بطوله وديع وتهامي ولاميتا فرنجية نسخة HD فائقة الجودة بصيغ MP4 & AVI & MKv & RMVB تحميل مباشر
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:19 pm من طرف احـمـد

» حصريا البومين تامر حسني - " Smile & اغاني فيلم عمر وسلمي 3 " 2012 Ripped From original Cd Q 320Kpbs 1 - البوم عمر وسلمي 3
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:12 pm من طرف احـمـد

»  حصريا البوم علي الحجار - ضحكه وطن 2012 Cd Q 192Kpbs
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:08 pm من طرف احـمـد

»  حصريا ثنائيه الرعب والدراما الرهيبه - المينى سيريس الرائع Bag of Bones 2011 فيلمين مترجمين بجوده HDTV على اكثر من سيرفر
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالخميس مارس 01, 2012 9:59 pm من طرف احـمـد

» حبيبي ... لاغلى انسان مره على عصري .....
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:53 am من طرف CANARY

» أتــــــعبــــــني البـــــــعد ......
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:15 am من طرف CANARY

» بحثـت عنــــكـ فـلــم أجــدكـ فبحــثت أكثــر..
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 9:49 am من طرف CANARY

» هــــــــــمسات راقــــية
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالإثنين ديسمبر 05, 2011 8:04 pm من طرف احـمـد

ازرار التصفُّح

الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Vote_rcapنكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Voting_barنكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Vote_lcap 
شهد
نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Vote_rcapنكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Voting_barنكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Vote_lcap 
Joyce
ملاك الصمت
احـمـد
CANARY
النغم الحزين
7БẻЂŦ âĿŻЬĥ∂Ř
بنت الاصول
ملكة القلوب

نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الصمت
مدير عام
مدير عام
ملاك الصمت

انثى عدد المساهمات : 443

نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Empty
مُساهمةموضوع: نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية   نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 12:01 pm

بيقولوا للريس قبل الانتخابات "انت مش هاتودع الشعب وللا ايه؟"
قاللهم "ليه هو الشعب رايح فين؟

واحد شغال فى فرز اللجان الإنتخابية...فواحد صاحبه بيسأله : بقى معقول انتوا بتقعدوا تفرزوا الأصوات دى كلها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قال له : ولا بنفرز ولا حاجة...التعليمات واضحة وصريحة...احنا نرمى الورقة بتاعة الناخب فى الهوا...ولو نزلت على وشها أو ضهرها يبقى وطنى...ولو على سنها يبقى معارض

سأل الرئيس وزيره : كيف حال الشعب بعد ما
غلّينا العيش ؟
فقال : يا سيدي بياكل زفت
فقاله : طيب غلي الزفت

كان أحد رؤساء الوزراء ممن اشتهروا بالظلم يسافر في طائرة، فنظر من النافذة وقال لحاشيته: لو رميت
100دولار من الطيارة ... يحصل إيه ؟
رد واحد و قاله : حيلاقيها واحد من الشعب و يفرح بيها
قاله : و لو رميت ألف دولار من الطيارة ... يحصل إيه ؟
رد واحد تاني و قاله : حيلاقيها مجموعة من الشعب و يفرح بيها
قام واحد ثالث قاله : و لو رميت نفسك من الطيارة كل الشعب حيفرح

مره توني بلير و بوش و حسني مبارك عمله ماتش كوره
و همه بيلعبوا الكره وقعت في بحيره مليانه تماسح مفترسه
توني بلير امر واحد من الحرس بتوعوه انه ينزل يجيب الكره من البحيره..
الحرس قال له ماينفعش انزل علشان انا عندي ولاد و عايز اعيش و اربيهم
قام بوش امر واحد من الحرس بتوعه انه ينزل يجيب الكره من البحيره
برده اعترض و قاله ماينفعش انزل علشان عندي ولاد وعايز اعيش و اربيهم
قام حسني مبارك امر واحد من الحرس بتوعه انه ينزل يجيب الكره من البحيره....
العسكري مكدبش خبر راح قالع هدومه و نازل البحيره و فضل يصارع التماسيح و التماسح اكلت اديه و رجليه بس بعد كل ده جاب الكره
فبيسألوه انت ليه نزلت مع انك عارف ان البحيره مليانه تماسيح مفترسه
قلهم انا برضه عندي عيال و عايز اعيش و اربيهم

Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد المساهمات : 478
العمل/الترفيه : كرة القدم والمصارعه
المزاج : زعلان

بيناتي
الـبـلـد:
المزاج:
اللون المفضل لي: Black

مُساهمةموضوع: رد: نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية   نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 11:03 pm

هههههههههههههههههههههههههههه تسلم اديكي يا جنا بجد حجات حلوه اوي اسمعي دي بقا بيقولك مره رئيس مصر ورئيس فرنسا ورئيس امريكا ركبو طياره فا رئيس امريكا قال انا ممكن احط ايدي بره الطياره واعرف اني وصلت ولا لاء من غير ما اشوف قالو اوك شويه وقالهم انا وصلت باصو لقو فعلا وصل قلولو عرفت ازاي قالهم ايدي لمست تمثال الحريه رئيس فرنا قالو سهله حط ايدو شويه وقالهم وصلت قالولو عرفت ازاي قالهم ايدي جات في تمثال الحريه حسني قالهم سهله حط ايدو وقالهم وصلت قالولو عرفت ازاي قالهم الساعه اتسرقت ههههههههههههه
https://lover2night.yoo7.com
شهد
مدير عام
مدير عام
شهد

انثى عدد المساهمات : 477

مُساهمةموضوع: رد: نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية   نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 11:23 pm

جميل منك جنا تسلم ايدك

وانت احمد بجد نكتة هايلة وحشتنا ابداعاتك
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد المساهمات : 478
العمل/الترفيه : كرة القدم والمصارعه
المزاج : زعلان

بيناتي
الـبـلـد:
المزاج:
اللون المفضل لي: Black

مُساهمةموضوع: رد: نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية   نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 11:26 pm

تسلمي يا شهد دا من بعض ما عندكم
https://lover2night.yoo7.com
ملاك الصمت
مدير عام
مدير عام
ملاك الصمت

انثى عدد المساهمات : 443

مُساهمةموضوع: رد: نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية   نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية Emptyالإثنين أغسطس 09, 2010 9:57 pm

هههههههههههههههههههههههههه ايوه عليك يا احمد

ايه النكته الحلوه دى هههههههههه

نكت بجد بجد حقيقى مش هزار تودى فى داهية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موت حقيقى مفاجأ